مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس فعلی تنها ممكن است از تیمی شبیه خودش شكست بخورد

یوونتوس فعلی تنها ممكن است از تیمی شبیه خودش شكست بخورد

یوونتوسی ها در سه بازی ابتدایی فصل به سه برد متوالی دست پیدا کرده اند و حالا در پایان هفته ی سوم به تنهایی در صدر جدول رقابت های سری آ ایتالیا ایستاده اند و همه ی یوونتوسی ها در انتظار قهرمانی بعدی این تیم در رقابت های سری آ و درخشش دوباره در بازی های اروپایی هستند.

 

ماسیمو استورگاتو مدافع سابق یوونتوس در سالهای 1978 تا 1983 در گفتگو با TIMgate در مصاحبه ای جدید شرکت کرد و گفت:

 

من بازی‌های اخیر رونالدو در تركیب یوونتوس را تماشا كرده‌ام؛ او همواره در آستانه به ثمر رساندن گل بوده و تنها به خاطر كم‌شانسی از رسیدن به این خواسته بازمانده است. هم‌تیمی‌های او در طول دیدارهای این فصل تلاش فراوانی برای كمك به گلزنی او انجام داده‌اند كاری كه در دوران حضور گونزالو هیگواین در یووه تا این اندازه سیستماتیك اتفاق نمی‌افتاد. رونالدو همیشه به عمق خط دفاعی حریفان نفوذ می‌كند و استاد خلق موقعیت‌های استثنایی و حركات انفجاری است؛ برای بازیابی مجدد این ویژگی‌ها باید كمی به رونالدو زمان داد. شما به بازی یووه در مقابل كیه‌وو نگاه كنید؛ برای مهار ضربات و موقعیت‌های كریستیانو در این دیدار سورنتینو چهار معجزه در قالب چهار عكس‌العمل از خود نشان داد. اینجا دیگر رونالدو مقصر نیست، باید این خالقان رفلكس‌های طلایی را ستود! گلزنی رونالدو هرگز متوقف نخواهد شد، تنها كم‌شانسی و معجزاتی اینچنین كمی آنرا به تأخیر انداخته است.

 

او افزود:

 

دیبالا جواهر ارزنده و ستاره‌ جوان یوونتوس است. او تنها كاری كه باید انجام دهد ممارست و پیگیری مبارزه برای بهتر شدن است. برای مبدل شدن به بازیكنانی بزرگ، او بهترین الگو را در كنار خود دارد؛ كریستیانو رونالدو. تنها كافیست تمام تلاشش برای آموختن شیوه‌های درخشش در زمین را از او انجام دهد.

 

مانزوکیچ:

 

مانژوكیچ گوهر گرانبهای یوونتوس در سه دیدار آغازین سری A بوده است؛ بازیكنی با ارزش كه دوندگی‌های مستمر او در نقاط مختلف زمین، یك سوپر بازیكن با توانمندی‌های كم‌نظیر در دفاع و حمله از او ساخته است.

 

یوونتوس رقیب یوونتوس:

 

یوونتوس توانی مافوق سایر رقبایش دارد و هیچ تیمی توان غلبه آسان مقابل این تیم را ندارد. یوونتوس فعلی تنها ممكن است از تیمی شبیه خودش شكست بخورد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: